كتابة مقالات حصرية

أحد أفضل وأسهل طرق الربح من الانترنت

اليوم نتحدث عن شركة من اكبر شركات العالم الصادقة للربح من مشاهدة الاعلانات وهي شركة (clixsense)ومابهذه الشركة من مميزات رائعة للربح والاستثمار, اولا:نبدا بشرح الشركة 
كليكسنس هي شركة تدفع اموال لاعضاءها مقابل مشاهدتهم : سعر الاعلان للعضوية المجانية يبدا من 0.001 الى 0.02. عدد كبير من الاعلانات يوميا يتجاوز احيان 30 اعلان.
ثانيا:ثالثا:سعر الترقية للعضوية جولدن 17 دولار لسنة كاملة,وده سعر رخيص جدا مقارنة بالشركات الاخرى.
ثالثا:رابعا:وده اهم ما يميز الشركة وممكن يوصل ارباحك لمئات الدولارات شهريا بسهولة وهو مقدرة الربح من الريفيرالز الخاصين بيك حتي 8 مستويات (والريفيرالز هم المشتركون عن طريق اللينك الخاص بك المسمي affiliate link وستجده داخل حسابك بالشركة بعد ماتسجل فيها)وده عن طريق انك ترسله لاصحابك علي الشات والفيس ونشره في منتديات الربح من الانترنت.يعني هتكسب من الناس اللي انت دعيتهم للاشترك عن طريقك وكمان الناس اللي اشتركوا عن طريق اصحابك اللي انت دعيتهم في الاول والناس اللي تحت الناس اللي تحت اللي تحتك وهكذا ,تخيل…….حتي ثامن مستوي.
تسجل فيها من هدا الرابط: http://www.clixsense.com/?6238025
هتفتحلك صفحة الشركة وتسجل فيها من كلمة (register) كانك بتعمل ايميل جديد يعني تكتب بياناتك واسمك وعنوانك وايميلك اللي هو هيبقي نفس الايميل اللي انت مسجل بيه في البنك الالكتروني (اليرت باي مثلا) ثم تختار يوزرنيم وباسوورد اللي هتدخل بيهم الشركة كل يوم انشاء الله .
بعد التسجيل انشاء الله هتفتح حسابك علي صفحة الشركة يوميا وتضغط علي الاعلانات من كلمة(view ads) بتفتح الاعلان وتدوس علي الشكل اللي موجود ومعاه اختيارات اربع صور اخري ثم يفتح عداد بالثواني ثم علامة صح وده معناه ان الاعلان اتحسب في رصيدك تقدر تقفل الصفحة ةتفتح الاعلان اللي بعده وهكذا.
الاخوتي في الاخير اقول لكم ان العملية لا تأخذ من وقتكم الا القليل يوميا ويوجد اخي من يكسب اكثر من 1000$ شهريااخوتي اهم شيء الريفيرالز اي الاشخااص الدين دعوتهم للشركة رابط الشركة مرة اخري:http://www.clixsense.com/?6238025.
اخوتي لا تضيعوا الفرصة 
تذكر جيداً أنه بإمكانك تحويل أي مهارة أو علم لديك إلى مال وفير من خلال الإشتراك في مواقع بيع الخدمات ، وتقديم ما تتقنه في صورة خدمات رائعة وبأسعار مناسبة . موقع خمسات أحد أهم هذه المواقع .

إشترك في خمسات الآن .

Share